Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
null

Bestel je bij KoopjesDrogisterij? Dan wil je natuurlijk je bestelling snel in huis hebben. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, wat in de meeste gevallen ook het geval is.

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen, waardoor wij niet voor alle bestellingen onze leverbelofte kunnen nakomen. We betreuren dit enorm en we begrijpen de frustratie bij een te late levering. Onze medewerkers werken momenteel dag en nacht om verlate bestellingen alsnog zo snel mogelijk af te leveren.

Op deze pagina vind je alle meest gestelde vragen hoe wij omgaan met de huidige situatie. We hopen op je begrip en excuseren ons nogmaals voor het ongemak.

Update 26-01-2023

De afgelopen week zijn we druk geweest met het wegwerken van de achterstallige orders. We zijn er nog niet, maar we werken met man en macht om verlate orders zo snel mogelijk te verzenden. Alle klanten die nog wachten op een order hebben gisteren een e-mail ontvangen met de voortgang van het bestelproces en onze leverbelofte. 

Uiterlijk vrijdag 3 februari worden alle bestellingen verzonden indien voorradig. Wanneer dit laatste niet het geval is, gaan we over op het crediteren van de order in overleg met de klant. Ook hebben we naar aanleiding van de gesprekken met klanten de meest gestelde vragen zijn aangevuld.

Meest gestelde vragen

Wat is er aan de hand?

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen. Ondanks de inzet van onze medewerkers is dit door de grote hoeveelheid bestellingen die wij dagelijks verwerken niet binnen enkele dagen opgelost.

Hoe lossen jullie het op?

We werken met man en macht om de achtergebleven bestellingen te verwerken en te versturen. We blijven met je in contact over de huidige status van je bestelling en zoeken de meest passende oplossing voor iedere klant. Dit maatwerk kost tijd, maar we geloven dat dit de beste oplossing is die we onze klanten kunnen bieden.

Op deze pagina blijven we algemene updates delen over de huidige situatie. Op deze manier proberen we de meest voorkomende vraag en antwoorden toe te lichten, zodat we overbelasting bij de klantenservice voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?

Laten we voorop stellen dat lang niet alle producten later geleverd worden. Na een geplaatste bestelling krijg je een orderbevestiging. Heb je deze ontvangen? Dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling - indien voorradig - direct verwerkt en verzameld wordt in ons magazijn.

Wanneer je bestelling nog niet compleet is of een product niet voorradig is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd. Tussendoor blijven we in contact om je op de hoogte te houden van het proces en gaan we in overleg met je over de meest passende oplossing.

Ik heb geen e-mail ontvangen, hoe kan dat?

26 januari 2023 hebben we aan alle wachtende klanten een e-mail gestuurd met informatie over de voortgang en een nieuwe leverdatum. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Vergeet niet te kijken in de spam- of reclamebox. Mocht je de e-mail nog niet kunnen vinden, verwijzen we je door naar de update op deze informatiepagina van 26-01-2023. Mocht je nog specifieke vragen hebben over jouw order kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Waar is mijn bestelling?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, houden we je op de hoogte van het proces. Wanneer je bestelling compleet is of als deellevering jouw kant op komt, krijg je een Track & Trace code van PostNL.

Hoe zit het met het retourbeleid op dit moment?

Je mag tot 14 dagen na ontvangst van je pakket je aankoop annuleren. Vanwege de drukte bij de klantenservice kan het zijn dat we niet tijdig kunnen reageren; maak je geen zorgen! De datum van de mail is leidend voor het retourneren. Je melding is binnen en je mag dan ook rustig retourneren, nadat je bericht van ons hebt ontvangen.

Ik wil graag annuleren, hoe moet dat?

Mocht je je order willen annuleren dan kun je dit doen door een e-mail te sturen naar info@koopjesdrogisterij.nl. Vermeld in de onderwerpsregel ‘annuleren + het ordernummer’, zodat we je order snel kunnen verwerken. Wanneer je annulering verwerkt is, kun je het teruggestorte geld binnen 1 tot 7 werkdagen verwachten onder de naam ‘Stichting Pay.nl’.

Let op: mocht het door de drukte niet mogelijk zijn de order te annuleren en je wilt het pakket niet hebben, mag je deze weigeren bij bezorging, of terug laten sturen via het PostNL afhaalpunt (als je die optie hebt gekozen). Het pakket toch ontvangen en wil je het retourneren? Neem dan contact op via de e-mail.

Ik krijg jullie niet te pakken, hoe kan dat?

Door de huidige situatie is het bij onze klantenservice drukker dan je van ons gewend bent. Met de inzet van meer mensen, opschalen van communicatie en logistieke processen vertrouwen wij erop het zo snel mogelijk op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Tot die tijd willen we onze klanten vragen om de e-mails af te wachten en de huidige pagina in de gaten te houden voor algemene updates. Zo blijft de telefoonlijn open voor persoonlijke, specifieke vragen.