Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
Webshop keurmerk
null

Bestel je bij KoopjesDrogisterij? Dan wil je natuurlijk je bestelling snel in huis hebben. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, wat in de meeste gevallen ook het geval is.

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen, waardoor wij niet voor alle bestellingen onze leverbelofte kunnen nakomen. We betreuren dit enorm en we begrijpen de frustratie bij een te late levering. Onze medewerkers werken momenteel dag en nacht om verlate bestellingen alsnog zo snel mogelijk af te leveren.

Op deze pagina vind je alle meest gestelde vragen hoe wij omgaan met de huidige situatie. We hopen op je begrip en excuseren ons nogmaals voor het ongemak.

Update 02-03-2023

We zijn aangekomen in het eindstadium van de migratie. De afgelopen periode hebben diverse afdelingen alle zeilen bijgezet om allerlei uitdagingen op het gebied van techniek, service en logistiek te trotseren.

Leverbelofte aangescherpt
Ten tijde van de migratie hebben wij onze leverbelofte opgeschaald naar 5 werkdagen. Door alle vorderingen van de afgelopen tijd leveren we onze producten - indien voorradig - weer binnen 1 tot 3 werkdagen.

PostNL track and trace storing opgelost
Een aantal klanten heeft te maken gehad met foutieve track and trace codes. Dit betrof pakketjes welke geleverd werden bij een PostNL punt. De link van de code is correct, maar door de verkeerde postcode kregen klanten foutieve meldingen, zoals ‘het pakket is nog niet aangemeld bij PostNL’. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mocht je een oude order bij ons hebben en je krijgt deze melding, dan kun je de track and trace code gebruiken door je eigen postcode in te vullen.

Annuleringen en retourneringen 
Dagelijks verwerken we lijsten op chronologische volgorde met annuleringen en retourneringen. Beschadigde producten worden opnieuw opgestuurd, andere retourneringen worden gecrediteerd. We vragen ieder om geduldig af te wachten tot een annulering of retour verwerkt wordt. Zodra de aanvraag verwerkt is, staat het teruggestorte geld binnen 1 tot 7 werkdagen op de rekening onder de naam ‘Stichting Pay.nl’ met als vermelding het ordernummer. 

Klantenservice
Op dit moment is de overbelasting bij de klantenservice nog niet opgelost. We betreuren dit enorm en we blijven hier extra aandacht aan besteden.
Wederom hebben we de klantenservice opgeschaald met nieuwe werknemers om alle retourneringen, annuleringen en klantvragen te behandelen. Ook helpen diverse andere afdelingen mee op andere kanalen, zoals social media of reviewsites. De reactietijd via deze kanalen is op dit moment sneller dan via het e-mailadres van de klantenservice. Om de communicatie zo goed mogelijk te stroomlijnen en zo snel als het kan te verwerken, blijven we sturen op de volgende punten:

  • Specifieke vragen over orders tijdens onze migratieperiode staan bij meest gestelde vragen en antwoorden op deze pagina. 
  • Klanten die hebben gekozen voor Billink (achteraf betalen) kunnen de betaaltermijn van 14 dagen laten verlengen bij de klantenservice, wanneer zij het pakketje nog niet ontvangen hebben. Deze klanten kunnen een e-mail naar de klantenservice sturen met in de onderwerpregel ‘Achteraf betalen + het ordernummer’, zodat onze klantenservice deze aanvragen sneller kan verwerken.
  • Voor dringende zaken kun je ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op +31 (0)85 792 01 81. Door drukte bij de telefoonlijn hebben we een wachtrij ingeschakeld. Wij kunnen je helaas niet beloven dat je aan de beurt komt. Onze wachtrij laat wachtenden maximaal een halfuur in de rij staan, waarna vervolgens de verbinding verbroken wordt. We werken hard aan een oplossing.

Meest gestelde vragen

Wat is er aan de hand?

Op dit moment zijn wij druk bezig met het stroomlijnen van onze IT-systemen. Ondanks de inzet van onze medewerkers is dit door de grote hoeveelheid bestellingen die wij dagelijks verwerken niet binnen enkele dagen opgelost.

Hoe lossen jullie het op?

We werken met man en macht om de achtergebleven bestellingen te verwerken en te versturen. We blijven met je in contact over de huidige status van je bestelling en zoeken de meest passende oplossing voor iedere klant. Dit maatwerk kost tijd, maar we geloven dat dit de beste oplossing is die we onze klanten kunnen bieden.

Op deze pagina blijven we algemene updates delen over de huidige situatie. Op deze manier proberen we de meest voorkomende vraag en antwoorden toe te lichten, zodat we overbelasting bij de klantenservice voorkomen.

Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?

Laten we voorop stellen dat lang niet alle producten later geleverd worden. Na een geplaatste bestelling krijg je een orderbevestiging. Heb je deze ontvangen? Dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling - indien voorradig - direct verwerkt en verzameld wordt in ons magazijn.

Wanneer je bestelling nog niet compleet is of een product niet voorradig is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd. Tussendoor blijven we in contact om je op de hoogte te houden van het proces en gaan we in overleg met je over de meest passende oplossing.

Ik heb geen e-mail ontvangen, hoe kan dat?

27 januari 2023 hebben we aan alle wachtende klanten een e-mail gestuurd met informatie over de voortgang en een nieuwe leverdatum. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Vergeet niet te kijken in de spam- of reclame folder. Mocht je de e-mail nog niet kunnen vinden, verwijzen we je door naar de update op deze informatiepagina van 26-01-2023. Mocht je nog specifieke vragen hebben over jouw order kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Waar is mijn bestelling?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, houden we je op de hoogte van het proces. Wanneer je bestelling compleet is of als deellevering jouw kant op komt, krijg je een Track & Trace code van PostNL.

Hoe zit het met het retourbeleid op dit moment?

Je mag tot 14 dagen na ontvangst van je pakket je aankoop annuleren. Vanwege de drukte bij de klantenservice kan het zijn dat we niet tijdig kunnen reageren; maak je geen zorgen! De datum van de mail is leidend voor het retourneren. Je melding is binnen en je mag dan ook rustig retourneren, nadat je bericht van ons hebt ontvangen.

Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je een order wil retourneren, kun je contact opnemen door een e-mail te sturen met in de onderwerpregel: retour + ordernummer naar info@koopjesdrogisterij.nl.

Ik wil graag annuleren, hoe moet dat?

Mocht je je order willen annuleren dan kun je dit doen door een e-mail te sturen naar info@koopjesdrogisterij.nl. Vermeld in de onderwerpregel ‘annuleren + het ordernummer’, zodat we je order snel kunnen verwerken. Wanneer je annulering verwerkt is, kun je het teruggestorte geld binnen 1 tot 7 werkdagen verwachten onder de naam ‘Stichting Pay.nl’.

Let op: mocht het door de drukte niet mogelijk zijn de order te annuleren en je wilt het pakket niet hebben, mag je deze weigeren bij bezorging, of terug laten sturen via het PostNL afhaalpunt (als je die optie hebt gekozen). Het pakket toch ontvangen en wil je het retourneren? Neem dan contact op via de e-mail.

Ik krijg jullie niet te pakken, hoe kan dat?

Door de huidige situatie is het bij onze klantenservice drukker dan je van ons gewend bent. Met de inzet van meer mensen, opschalen van communicatie en logistieke processen vertrouwen wij erop het zo snel mogelijk op te lossen en in de toekomst te voorkomen. Tot die tijd willen we onze klanten vragen om de e-mails af te wachten en de huidige pagina in de gaten te houden voor algemene updates. Zo blijft de telefoonlijn open voor persoonlijke, specifieke vragen.