Test alert message!

Meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk eerst bij de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of wil je meer weten? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Snel naar:

Bestelling

Retourneren

Klantenservice en contact

Voordeelbox

Testpanel

Vacatures

Modellendag

Algemene vragen en ideeën

Product


Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Een goed begin is het halve werk. Dus let op: je plaatst een bestelling door enkele eenvoudige stappen te volgen. Wij garanderen daarbij de privacy en de veiligheid.

Stap 1: je selecteert het product van je keuze. Geef de hoeveelheid aan en klik op 'plaats in winkelwagen'. Doorloop deze stap zo vaak als je wilt zodat je alle producten in je winkelwagen verzameld die je nodig hebt.
Stap 2: in de winkelmand vul je de gevraagde gegevens in;
Stap 3: kies de gewenste bezorgwijze
Stap 4: maak je een keuze uit de betaalmethodes
Stap 5: rond de bestelling af.

 

Ik heb mijn bestelling gedaan en ben nog een product vergeten. Kan ik die alsnog toevoegen?

Geen probleem! Neem even contact op met de klantenservice.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je ontvangt je bestelling binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Is er iets met je bestelling waardoor het langer dan 3 werkdagen duurt, dan nemen we contact met je op.  Alle bestellingen worden geleverd door PostNL. 

 

Ik heb geen Track en Trace code ontvangen, wat nu?

Foutje! Neem even contact op met de klantenservice!

 

Hoe ontvang ik mijn factuur van mijn bestelling?

Na je bestelling ontvang je de factuur via de mail. In je pakket zit een pakbon van de bestelling.

 

Zijn de prijzen in de webshop in of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Waarom staat er bij veel producten op de webshop geen uitleg waar het voor is en hoe ik het kan gebruiken?

Dit heeft te maken met de regels op het internet en de regels van KoagKag. Van veel producten mogen wij niet vertellen waar het voor is of waar het tegen helpt. Wil je inhoudelijk advies? Vraag dan naar onze drogist via de klantenservice.

 

Is er ook een kortingscode actief?

Niet altijd! Houd onze socials in de gaten voor eventuele kortingscodes. Gelukkig zijn de prijzen in onze webshop super laag, dus je krijgt sowieso veel korting. Fijn he?

 

Ik hou van korting. Hoe kan ik een kortingscode krijgen?

Deze worden gedeeld via onze socials. Gelukkig zijn de prijzen in onze webshop super laag, dus je krijgt sowieso veel korting. Fijn he?

 

Vanaf welk bedrag betaal ik geen verzendkosten?

Je betaalt vanaf 74,95 euro geen verzendkosten meer.

 

Waarom is het vanaf 74,95 verzendkostenvrij?

74,95 lijkt hoog, maar je producten zijn zo voordelig dat we niet ook nog eens de verzendkosten achterwege kunnen laten.

 

Ik wil mijn pakket ergens anders laten bezorgen.

Je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres dan je huisadres te laten leveren. Geef bij het opgeven van het bezorgadres een ander adres aan dan je huisadres of kies een afhaallocatie.

 

De Track en Trace zegt dat het pakket is bezorgd. Maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Heb je al gevraagd bij de buren? De overburen, onderburen, bovenburen? Je huisgenoten? Is het daar echt niet vindbaar, dan kijken we met je mee! Neem even contact met ons op!

 

Ik ben van de pers en wil graag contact. Wat nu?

Leuk! Even bellen!

 

Ik wil mijn bestelling regelmatig herhalen zonder weer alles op te hoeven zoeken in de webshop. Hoe doe ik dat?

Je kunt je bestelling een naam geven en opslaan in je account. De volgende keer kun je die weer aanklikken en nog eens bestellen. Je kunt ook de leukste producten opslaan als favoriet, dat is handig!

 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling op de volgende manieren betalen: IDeal, Mister Cash, creditcard, achteraf betalen of via een vooruitbetaling.

 

Hoe kan het dat ik een mail ontvang dat het wat langer duurt dat ik mijn pakket ontvang terwijl op de website alles op voorraad staat?

We hebben niet alle 50.000 artikelen in eigen huis, soms moeten we ook eens iets doorbestellen bij de leverancier, dat komt de volgende dag bij ons binnen en sturen we direct door. Gaat er iets niet goed in dit proces, dan word je via de mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling!


Retourneren

Ik wil graag een product ruilen. Hoe doe ik dat?

Wil je een ontvangen product ruilen tegen een ander product, neem dan contact op met onze klantenservice: info@koopjesdrogisterij.nl

 

Hoe zit het met de garantie?

Is het bestelde product bij levering stuk? Heel vervelend.
Geef dit binnen een redelijke termijn (maximaal 2 maanden) na ontdekking aan op info@koopjesdrogisterij.nl. Kijk in de Algemene Voorwaarden voor exacte omschrijving voor retourregelingen, garantie etc.

Controleer als ontvanger van de goederen de levering. Meld klachten t.a.v. het product of de aflevering op onderstaand mailadres: info@koopjesdrogisterij.nl (Zie ook  algemene voorwaarden).

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat het product datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

 

Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht

Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Hiervoor kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping (invullen niet verplicht), mailen naar info@koopjesdrogisterij.nl of schriftelijk via aangetekend schrijven.
Na ontbinding vragen wij jou om je aankoop binnen 14 dagen te retourneren naar het adres op het modelformulier. Dit adres is: Turfweg 9, 9665 EZ Oude Pekela. Dit kan zonder opgave van redenen. De kosten van de retourzending komen wel voor jouw eigen rekening.

Hygiene artikelen, zoals erotische artikelen en geneesmiddelen, kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is.
Artikelen kunnen niet zonder voorafgaande toestemming in de winkel worden geruild.

Indien je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst of melding (indien mogelijk in originele verpakking) retourneert wordt je volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk na ontbinding van de koopovereenkomst op je rekening teruggestort. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten betaald voor de heenzending terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Bij gebruik of beschadiging kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Indien je jouw bestelling binnen 14 dagen (indien mogelijk in originele verpakking) retourneert wordt je aankoopbedrag na ontbinding van de koopovereenkomst zo spoedig mogelijk op je rekening teruggestort.

 

Ik wil graag mijn pakket terugsturen. Hoe doe ik dat?

Je hebt 14 dagen de tijd om je producten terug te sturen. Stuur je bestelling in een doos, in de originele staat en verpakking terug. Geopende verpakkingen kunnen we helaas niet vergoeden.

 

Ik wil graag een paar producten terugsturen. Hoe doe ik dat?

Dit doe je in de originele doos en verpakking!

 

Ik heb per ongeluk het verkeerde besteld. Wat nu?

Wil je een ontvangen product ruilen tegen een ander product, neem dan contact op met onze klantenservice: info@koopjesdrogisterij.nl

 

Ik zie in de bevestiging dat ik een verkeerd adres heb opgegeven. Hoe wijzig ik dat?

Je kan via 'mijn account' de instellingen wijzigen.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?

Net besteld, maar wil je het toch niet ontvangen? Chat ons zo snel mogelijk of stuur een mail naar  info@koopjesdrogisterij.nl. Plaats in de onderwerpregel: Annuleren en je ordernummer.

 

Als ik een bedrag van KoopjesDrogisterij tegoed heb. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld gestort krijg?

De wettelijke termijn is 14 dagen, maar wij betalen het al binnen een week terug.

 

Ik heb besteld, maar wil mijn pakketje graag later ontvangen. Kan dat?

Dat kan wel. Forward je bestelbevestiging naar Klantenservice en vraag hen je pakket tot een bepaalde datum vast te houden.


Klantenservice en contact

Wanneer kan ik de klantenservice bellen?

De klantenservice is elke dag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00 op 0857 920181.

 

Wanneer kan ik de klantenservice mailen?

Altijd natuurlijk! Je kan de klantenservice bereiken door een mailtje te sturen naar info@koopjesdrogisterij.nl

 

Wat zijn de contactgegevens van KoopjesDrogisterij?

Adres: Turfweg 9, 9665 EZ Oude Pekela

Openingstijden: maandag t/m zondag  24 uur geopend

Provincie: Groningen

Telefoon: 085 792 0181

Mail: info@koopjesdrogisterij.nl

 

Ik ben een blogger, vlogger, influencer en wil graag met KoopjesDrogisterij samenwerken.

Leuk! Stuur even een mailtje naar: marketing@koopjesdrogisterij.nl of stuur via Instagram een persoonlijk bericht.

 

Ik wil heel graag een compliment geven. Waar kan ik dat doen?

Dit kan je doen door langs te komen, te bellen, of het te laten weten via onze socials of de mail. Wij zijn erg benieuwd!

 

Waar kan ik terecht met een klacht?

Klachten lossen wij op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze processen. Dus je klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag weten. Wij reageren er inhoudelijk op.

  • Bel ons op 0857 920181 (elke werkdag van 9:00 - 17.00) Let op: Vanuit België kunnen in sommige gevallen extra telefoonkosten ontstaan.
  • Of mail ons: info@koopjesdrogisterij.nl Vermeld hierbij alsjeblieft wel je telefoonnummer zodat we je kunnen bellen. Je wordt na 16.00 uur teruggebeld met een afgeschermd nummer.

Telefonisch kunnen wij je meestal direct een reactie geven. En per e-mail reageren we ook snel, het liefst dezelfde of volgende werkdag. Soms duurt het langer, maximaal 3 werkdagen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je in geval van een klacht of en geschil terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Lees ook onze Algemene Voorwaarden


Help? Hoe zit het met mijn privacy.

Heel zorgvuldig gaan we met jouw gegevens om. Meer informatie over onze privacy policy vindt je hier.


VoordeelBox

Wat is dat, de VoordeelBox?

Een box vol voordelige en nieuwe producten. Deze komt in samenwerking met onze leveranciers een aantal keer per jaar uit. De prijs van de box ligt op 24,95 en heeft een waarde van minimaal 100 euro. Fantastisch toch? Wil je zeker weten dat je geen box mist? Volg ons dan op FacebookInstagram of schrijf je onderaan deze pagina in voor onze nieuwsbrief!

 

Wanneer is de VoordeelBox er weer?
Houd onze socials, website en nieuwsbrief in de gaten om te weten wanneer die te koop is. En wees er dan snel bij, want vaak razendsnel uitverkocht.


Testpanel

Hoe doe ik mee aan een Testpanel?

Je kan je aanmelden via de link op onze Facebookpagina. Houd het goed in de gaten! Elke twee weken volgt een oproep.


Vacatures

Ik wil werken bij KoopjesDrogisterij. Lijkt me the Bomb. Wanneer kan ik beginnen?

We groeien hard en zijn daarom vaak en veel op zoek naar nieuwe mensen... positieve mensen, leergierige mensen, mensen die weten van doorpakken, stagiaires, blije mensen, vrolijke mensen... mensen die samen met ons Koopjesdrogisterij elke dag een stukje beter maken.. en groter, dat ook ;-) Natuurlijk zijn ook open sollicitaties altijd welkom! Stuur deze met je motivatie en cv naar personeelszaken@droginet.nl en vergeet niet te vermelden vanaf wanneer je beschikbaar bent!


Modellendag

De Modellendag van KoopjesDrogisterij is echt een mustdo. Hoe geef ik mij op?

Via onze site glimlach.koopjesdrogisterij.nl. Is er nu geen oproep? Houd onze Instagram en Facebook in de gaten. Daar volgt steeds het laatste nieuws.


Algemene vragen en ideeën

Ik wil graag op de foto met Brenda & Regina. Kan dat?

Kom maar langs! Voor fans maken wij altijd tijd! :)

 

Graag wil ik een rondleiding bij KoopjesDrogisterij. Kan dat?

Tuurlijk! Laat weten met wie en wanneer en waarom, zet dit op de mail. Er wordt binnen twee weken op gereageerd.

 

Ik ben leverancier en wil producten leveren tegen een fantastische prijs. Bij wie moet ik zijn?

Ga naar de website van ons verzendhuis www.droginet.nl Daar staat duidelijk omschreven wat je het beste kunt doen.

 

Hoort KoopjesDrogisterij bij Droginet?

Ja! Droginet is opgericht door Jos & Brenda. Een jaar later zijn ze gestart met KoopjesDrogisterij. Beide bedrijven zijn sterk groeiend. De website van Koopjesdrogisterij wordt verzorgd door Droginet.

 

Wie zijn Brenda & Regina?

Brenda is één van de oprichters van Droginet. Regina is van de marketing en relaties.
Samen maken ze er elke dag een feest van om het beste van KoopjesDrogisterij te maken. Voor jou!


Product

Hoe kan het dat de prijzen zo fantastisch laag zijn?

We zijn groot en werken intensief samen met Droginet. Door groot en superslim in te kopen, weten we goed inkoopvoordeel te behalen. Bovendien is ons beleid: wat wij aan voordeel krijgen, geven we ook aan jou.

Naar boven

Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.

Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.

Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te klikken dat u akkoord gaat.

Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder