Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
Webshop keurmerk

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je ontvangt je bestelling binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Is er iets met je bestelling waardoor het langer dan 3 werkdagen duurt, dan nemen we contact met je op. Alle bestellingen worden geleverd door PostNL. Let op! Bij drukte kan het zijn dat je pakket langer onderweg is, dit geven we dan aan in een melding bovenaan de website.

Hoe volg ik mijn pakket?

Zodra je pakket is verzonden ontvang je van ons een track en trace code. Ons verzendhuis Drogisterij Web is dan de afzender. PostNL is onze vervoerder.

Welk bedrag betaal ik voor verzendkosten?

Je betaalt vanaf €74,95 geen verzendkosten meer. Voor een bestelbedrag van minder dan €74,95 betaal je in Nederland €4,95 verzendkosten en in België en Duitsland €5,95 verzendkosten.

Ik heb geen Track en Trace code ontvangen, wat nu?

Had je wel alle andere mailtjes voor je bestelling ontvangen? Dan kan het zijn dat je pakketje wat vertraging heeft opgelopen. Je ontvangt je track en trace code namelijk, zodra het pakket is ingepakt. Heb je helemaal geen berichten van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we alles even voor je na. Ook voor de status van je bestelling mag je natuurlijk gerust contact met ons opnemen.

De Track en Trace zegt dat het pakket is bezorgd. Maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Heb je al gevraagd bij de buren? De overburen, onderburen, bovenburen? Je huisgenoten? Is het daar echt niet vindbaar, dan kijken we met je mee! Neem even contact met ons op!

Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

PostNL biedt het pakket eenmaal op het opgegeven adres aan. Ben je niet thuis? Als je niet thuis bent tijdens het bezorgen, zal de pakketbezorger deze bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt brengen. Via je track en trace code of de PostNL app, kan je zien waar je pakket zich bevindt. Je bestelling blijft een week bij het afhaalpunt liggen. Bij het niet afhalen van het pakket wordt het teruggestuurd naar ons.*

* Bestellingen die via ACHTERAF BETALEN worden besteld, worden twee keer aangeboden. Is er niemand thuis, dan wordt het pakket terug gestuurd naar ons en gecrediteerd. Zorg er dan ook altijd voor dat er die dagen iemand is die het pakket in ontvangst kan nemen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als de bezorger het ook niet bij de buren kan afgeven dan krijg je een afhaalbericht in de bus met daarop het adres van het postkantoor waar je het pakket kunt afhalen. Doe dit binnen een week (7 dagen), anders wordt het teruggestuurd naar ons. Als je niet thuis bent tijdens het bezorgen, zal de pakketbezorger deze bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt brengen. Via je track en trace code of de PostNL app, kan je zien waar je pakket zich bevindt. Let op, bestelde je met achteraf betalen via Billink? Dan komt de pakketbezorger nog een keer langs. Ben je dan nog niet thuis, wordt het pakket naar ons teruggestuurd en wordt je bestelling niet opnieuw verzonden.

Ik zie in de bevestiging dat ik een verkeerd adres heb opgegeven. Hoe wijzig ik dat?

Neem contact op met de klantenservice om adresgegevens aan te laten passen in de bestelling. Vergeet niet ook de gegevens van je account na te kijken en aan te passen. Bij Achteraf betalen, mogen er geen adresgegevens worden gewijzigd. En voor een afleveradres kunnen we geen Afhaalpunt gebruiken bij wijziging.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice.