Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
Webshop keurmerk

Overige vragen

Bij het afrekenen staat "Ontvang extra voordeel en maak een account aan", wat houdt dit in?

Trouwe koopjesjagers worden beloond! Daarom ontvang je van ons extra voordeel op diverse merken als je een klantaccount hebt. Je kunt de geldende acties kijken in “Mijn Account”. Je vindt daar verschillende merken met het percentage korting wat je van ons extra ontvangt. Deze korting is al verwerkt in de prijzen die je ziet als je op de website ingelogd bent. Ben je niet ingelogd in je klantenaccount dan ontvang je deze extra korting dus niet. Deze korting wordt achteraf ook niet verrekend wanneer je je bestelling hebt gedaan zonder in te loggen.

Hoe zit het met mijn privacy?

Heel zorgvuldig gaan we met jouw gegevens om. Meer informatie over onze privacy policy vind je hier.

Hoe verzamelen jullie reviews?

Koopjesdrogisterij vindt het belangrijk om de service te verbeteren en uit te breiden. Op basis van de shopervaring en een cijfer van onze klanten willen we onze dienstverlening naar een hoger niveau tillen. Om deze reden vragen we onze klanten om het plaatsen van een review op de reviewwebsites Trustpilot en Kiyoh. Reviewaanvragen worden enkel verstuurd na het plaatsen en ontvangen van een bestelling door middel van een flyer bij de bestelling en/of een e-mail na de verzendbevestiging.

BTW-Teruggave

Hoe zit dat nou met de BTW als je zakelijk bestelt vanuit het buitenland? Stel, je hebt een bedrijf in een ander land dan Nederland en bestelt als bedrijf bij ons. Kun je dan van ons de BTW terugkrijgen? Nee, dat kan helaas niet. We leggen graag uit waarom niet: Wij richten ons uitsluitend op levering aan consumenten en dus niet op de groot- en tussenhandel of andere bedrijven. Je kunt uiteraard wel als bedrijf bij ons bestellen, die keuze is geheel aan jou. Maar we kunnen simpelweg geen facturen zonder BTW opstellen vanuit ons systeem.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice.