Skip to content
Meer dan 70.000 artikelen in jouw voordeel!
Webshop keurmerk

Verzending en levering

Levertijden bij KoopjesDrogisterij

Natuurlijk doen we ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je in huis te hebben! Het grootste gedeelte van ons assortiment ligt op voorraad in ons eigen magazijn en kunnen we direct leveren. Daarnaast is er ook een gedeelte wat wij bij onze leveranciers inkopen. De levertijd hiervan bedraagt 2 tot 4 werkdagen.
Om je goed te informeren over de verwachte levertijd van het product, wordt deze weergegeven bij het product zelf en in je winkelmandje. Hierin kennen we bij KoopjesDrogisterij de volgende opties:

Op werkdagen voor 14:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
Het overgrote deel van ons assortiment hebben we in ons eigen magazijn op voorraad liggen. Als je op werkdagen voor 14:00 je bestelling plaatst, dan verzenden we die dezelfde dag nog.

Levertijd 2-4 werkdagen
De producten die onze leveranciers op voorraad staan, hebben een langere levertijd. Uiteraard doen we hierbij ook weer ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je te kunnen versturen. We streven er naar om deze binnen 2 tot 4 werkdagen naar je te kunnen versturen.

Langere levertijd
Voor sommige producten is het mogelijk dat deze een langere levertijd hebben dan de bovenstaande twee opties. Als dit het geval is dan wordt dit ook duidelijk bij het product weergegeven.

Uitverkochte producten
Ook is het mogelijk dat een product uitverkocht is en/of niet op korte termijn leverbaar. Erg vervelend natuurlijk! Bij deze producten kan je je e-mailadres invullen zodat wij je, als dit product weer leverbaar is, je hier van op de hoogte kunnen brengen.

Wij versturen je order in één keer. De levertijd van je bestelling is dus afhankelijk van het product met de langste levertijd.

Hoe volg ik mijn pakket?

Zodra je pakket is verzonden ontvang je van ons een track en trace code. Ons verzendhuis Drogisterij Web is dan de afzender. PostNL is onze vervoerder.

Welk bedrag betaal ik voor verzendkosten?

Je betaalt vanaf €74,95 geen verzendkosten meer. Voor een bestelbedrag van minder dan €74,95 betaal je in Nederland €4,95 verzendkosten en in België en Duitsland €5,95 verzendkosten.

Ik heb geen Track en Trace code ontvangen, wat nu?

Had je wel alle andere mailtjes voor je bestelling ontvangen? Dan kan het zijn dat je pakketje wat vertraging heeft opgelopen. Je ontvangt je track en trace code namelijk, zodra het pakket is ingepakt. Heb je helemaal geen berichten van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we alles even voor je na. Ook voor de status van je bestelling mag je natuurlijk gerust contact met ons opnemen.

De Track en Trace zegt dat het pakket is bezorgd. Maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Heb je al gevraagd bij de buren? De overburen, onderburen, bovenburen? Je huisgenoten? Is het daar echt niet vindbaar, dan kijken we met je mee! Neem even contact met ons op!

Door wie wordt mijn pakket bezorgd?

PostNL biedt het pakket eenmaal op het opgegeven adres aan. Ben je niet thuis? Als je niet thuis bent tijdens het bezorgen, zal de pakketbezorger deze bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt brengen. Via je track en trace code of de PostNL app, kan je zien waar je pakket zich bevindt. Je bestelling blijft een week bij het afhaalpunt liggen. Bij het niet afhalen van het pakket wordt het teruggestuurd naar ons.*

* Bestellingen die via ACHTERAF BETALEN worden besteld, worden twee keer aangeboden. Is er niemand thuis, dan wordt het pakket terug gestuurd naar ons en gecrediteerd. Zorg er dan ook altijd voor dat er die dagen iemand is die het pakket in ontvangst kan nemen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als de bezorger het ook niet bij de buren kan afgeven dan krijg je een afhaalbericht in de bus met daarop het adres van het postkantoor waar je het pakket kunt afhalen. Doe dit binnen een week (7 dagen), anders wordt het teruggestuurd naar ons. Als je niet thuis bent tijdens het bezorgen, zal de pakketbezorger deze bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt brengen. Via je track en trace code of de PostNL app, kan je zien waar je pakket zich bevindt. Let op, bestelde je met achteraf betalen via Billink? Dan komt de pakketbezorger nog een keer langs. Ben je dan nog niet thuis, wordt het pakket naar ons teruggestuurd en wordt je bestelling niet opnieuw verzonden.

Ik zie in de bevestiging dat ik een verkeerd adres heb opgegeven. Hoe wijzig ik dat?

Neem contact op met de klantenservice om adresgegevens aan te laten passen in de bestelling. Vergeet niet ook de gegevens van je account na te kijken en aan te passen. Bij Achteraf betalen, mogen er geen adresgegevens worden gewijzigd. En voor een afleveradres kunnen we geen Afhaalpunt gebruiken bij wijziging.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem dan contact op met onze klantenservice.