Garantie en privacy
Hebben jullie producten garantie?
Als klant wil je natuurlijk weten of je garantie hebt op je geplaatste bestelling. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat het geleverde product datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten.
Is het bestelde product bij levering stuk? Dat is natuurlijk erg vervelend. Geef dit binnen een termijn van maximaal 2 weken na ontvangst aan via info@koopjesdrogisterij.nl.
Verder geloven wij in een redelijke termijn van maximaal 2 maanden waarin een klant zich nog kan beroepen op garantie. Deze termijn is alleen van toepassing op fouten die later dan de levering zijn ontdekt. Denk hierbij aan een houdbaarheidsdatum die eerder verloopt dan dat het product helemaal gebruikt kan worden.
In overleg met de klantenservice zullen wij er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.
Kijk in de Algemene Voorwaarden voor de exacte omschrijving voor garantie en retourregelingen.
Hoe zit het met je privacy?
Heel zorgvuldig gaan we met jouw gegevens om. Meer informatie over onze privacy-policy vind je hier.
Hoe verzamelen jullie reviews?
Koopjesdrogisterij vindt het belangrijk om de service te verbeteren en uit te breiden. Op basis van de shopervaring en een cijfer van onze klanten willen we onze dienstverlening naar een hoger niveau tillen. Om deze reden vragen we onze klanten om het plaatsen van een review op de reviewwebsite Trustpilot.
Reviewaanvragen worden enkel verstuurd na het plaatsen en ontvangen van een bestelling door middel van een flyer bij de bestelling en/of een e-mail na de verzendbevestiging.