Retourneren
Je wil je bestelling retourneren. Hoe doe je dat?
Als je een product of je hele bestelling wilt retourneren, kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. De retourkosten betaal je zelf. Let op de volgende punten:
- Producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn.
- Hygiëneartikelen, zoals erotische artikelen en geneesmiddelen, kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling intact is.
- Bij gebruik of beschadiging brengen wij kosten in rekening.
- Alleen bij het retourneren van de volledige bestelling worden de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling vergoed.
Voldoet je retour niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we de zending niet in behandeling nemen. Wil je de retourzending dan terug, dan zijn de verzendkosten voor jou.
Retourinstructies:
- Verpak de zending zorgvuldig. De verantwoordelijkheid ligt bij jezelf. Beschadigde artikelen kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Voeg je gegevens en ordernummer toe.
- Verstuur de retourzending binnen 14 dagen na aankoop naar:
- Drogisterij Web BV
Afdeling Retouren
Industrieweg 15
9672 AP Winschoten
Je bestelling of een product is beschadigd of incompleet. Wat nu?
Is er iets misgegaan met de zending of het product? Neem dan contact met ons op.
Voor een snelle afhandeling:
- Vermeld je contact- en ordergegevens.
- Voeg eventueel foto's van het product of de zending toe.
Stuur dit naar info@koopjesdrogisterij.nl. We doen ons best om je melding snel te verwerken.
Wanneer ontvang je je terugbetaling?
Na verwerking en goedkeuring van je retour ontvang je een bevestiging door middel van een creditfactuur. Het bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort.
Heb je na 14 dagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op en vermeld je ordernummer voor snelle afhandeling.
Kan je een product omruilen?
Een product ruilen is helaas niet mogelijk. Retourneren uiteraard wel, waarna je het juiste product kan bestellen.